VARNING!VARNING!



Nu är jag hungrig också, ni vet så där hungrig att maten dansar framför ögonen och magen är ett hål djupt som mariannegraven. också har jag pms.
Att alla i min närhet inte förstår att under den här dagenÄ/dagarna ska de fluffa mina kuddar, servera mig mat på silverfat och allmänt hålla käften.
Det värsta är att de inte ens förstår det borta i oslo och serverar mig en fin etta till resonabelt pris det är högst oförklarligt.
Ja, jag vet inte vart jag tar vägen snart, jag vill smälla alla dörrar och lägga mig som ett barn och skrika.

Nu ska jag använda min blogg som jag aldrig gjort förut.
Kära läsare om ni känner er manade att hjälpa en bortskämd satunge med att hitta en lägenhet i oslo, sunkig som skabbig, kan ni väl hola! och texta numret till mig.

slut på message. lateralligater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback