bitterhetens bostad




Nu har jag vart sjuk i 6dagar, detta my peeps är oumbärligt. jag kan itne vara sjuk i 6 dagar. Det är inte psykiskt möjligt för en 20årig snärta. Egentligen skulle jag sitta och förfesta på linköpingsvis hemma hos mina raringar jenny, manda och tilda men icke! Istället sitter jag SJÄLV, bitter och tjock pga all mat jag kommer inta för att fylla tomrummet av sällskap, inte härliga drinkar med häftga sugrör. Inte ens min katt vill umgås med mig.
De facto ser den här lördagskvällen ut att bli den värsta i manna minne.


oh det här inlägget skulle kunna forsätta i oändlgheten men jag väljer att sätta punkt här.
Och fortsätta leta efter min kamerasladd, för den har jag icke hittat än min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback