tillit



(inge rolig läsning, var bara tvungen att få ur mig allt.)


Jag har haft en mardrömmsnatt, bokstavligen.
Jag har drömt mardrömmar om min man, otrohet, min far, ex och resan, i en enda stor kompott.
Vaknade alldeles kallsvettig och fick säga till mig själv att de bara var en dröm, en dröm, en dröm, en dröm.
De som känner mig vet att jag och min pappa har haft en väldigt knepig relation.
Och han har svikit mig många ggr. Vilket två av mina ex också gjort.

Jag har väldigt svårt att lita på folk och ännu svårare att släppa in folk riktigt nära.
Jag skämtar oftast bort det mesta.

Nu har jag snart varit tillsammans med jens i ett år och det har vart a personal struggle för att få mig själv att lita på 100 %, jag har kommit långt i mig själv, i min relation med min far och att lite på min karl.
Jens har hjälpt mig otroligt mycket, get mig space och en stadig hand att hålla i.
Det konstiga med den här drömmen var att trots att allt som hände, så ville jag va med min man, vi gick och höll varandra i handen genom hela drömmen, trots svek, avståndsproblem & ilska.


drömtydare vad betyder min dröm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback