tillbakablick

Som vanligt har jag inte bloggat på helgen, så nu blir det snabb tillbakablick. (också som vanligt)

Fredag; Åt middag på påG, det var mysigt men jag hade världens huvudvärk som inga tabletter verkade kunna kontrollera. Åkte hem tidigt, däckade bokstavligen  i sängen. Sov ca 11 h.
 Lördag: Vaknade ganska tidigt av att baby ringde :)
Sängde på mig kläderna, kastade mig på 676 och vidare mot brommaplan, klev av i vasalunden och sprang hem till min sovandes älskling, spendera dagen i sängen, sen gick vi och handla tacos och gino, såg hockeyvm och eurovision, missade ganksa mkt, somna ganska sent ;)
Söndag; Vi åkte hem ganska tidigt och vidare till Lunda för att se hur det gått med renoveringen och det har verkligen fått det jättefint, fick fästingspruta av jens mamma (hon är för snäll som ger mig medecinsktskydd. Det är ju dyrt ju.) Sen laga vi god kycklingsallad och såg wallander men jag somna och kommer inte ens ihåg hur jag gick och la mig. Vilket jag nog inte gjorde, anar att jens bärde mig in i sängen.

Idag är det värdo och jobba, sugväder, äckelmåndag och ensamt. bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback