scary shit

Rolig lista som jag brukar göra då &då

ta din winamp/ipod whatsoever sätt på shuffle och skriv ner låttexten för varje fråga.


1. Hur mår du idag?
Song to say goodbye

2. Kommer du komma långt i livet?
Ordinary people (haha jag kommer vara en ordinary peep)

3. Hur ser dina vänner dig?
Lightness (smickrande)

4. Kommer du gifta dig?
Hurt (tydligen slutar det inte lyckligt)

5. Vad är ditt livs themesong?
You're beautiful (haha)

6. Vad e ditt livshistoria?
Älskling jag är hemma nu (my god jag kommer verkligen leva det ordinära svenssonlivet)

7. Hur är skolan för dig?
Don't phunk with my heart (?)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Såpbubblor

9. Hur kommer imorgon vara?
I'm electric

10. Vad är det bästa med dina vänner?
The Lion (haha mina vänner är beskydnade)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Lebanese blonde (mkt möjligt då jag planenligt kommer befinna mig i östeurpa nästa vecka0

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Man must dance (yes I do)

13. Hur är det med ditt liv?
Lillian (Är jag the lily, eller ska jag hitta?)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Girl, I want to lay you down (haha seriöst, passande)

15. Hur ser världen på dig?
For you

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Turn off the light (tydligen inte haha)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Family tree (mjo lite av en familj är vi ju)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Laugh now

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
baby dry your eye, (?)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Summer love (mjo har stora förhoppningar på min summer love)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Mine's not a high horse, (jag ska inte få hästar iaf)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
just like movies (yes vår kärlek är film romantisk)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Be mine

24. Vad är några tips till mig?
Havanna mamma

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Summerbreeze (smickrande igen)

26. Vad är min danssång?
What goes around.. comes around (njaaae?)


Haha jag kommer leva väldigt somrigtsvensson liv, som slutar i skilsmässa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback