my life is splended

Hela Les miserablés kan man beskriva mig imorse, därför gör jag en sån där "not to myself" varför mitt liv är sjuktbra.

- Jag har körkort &en bil som jag får låna jämt, vilket gör att jag kan glida runt i bilen med hög musik istället för att gå till och från jobbet i spöregn. (se idag måndag)
- Jag har ett schyst jobb, eller jag har ett jobb.
- Jag har en pojkvän som uppskattar mig very mucho &lagar lunch till mig.
- Jag ska snart söder ut
- Jag har hela säsong2 med prisonbreak som jag inte sett hemma
- Jag har världens goaste lotion som luktar papaya
- Jag får ett försvarets hudsalva i månads present, jag betalar tillbaka i natura.
- Jag är jävligt rolig, &har jävligt roliga kompisar.
- Jag har världens bästa lillebror, DETTA är defacto sant, han lagar kladdkaka (sån där lyxkladdkaka som man får på cafe och laddar ner alla filmer jag ber om.)
- Jag har en Ipod som älskar mig, även fast jag tappat den ett EX antal ggr.
- Jag har snygga tapeter
- Och det är en av mina älsklingsmånader nu.
- Jag tror jag är frisk.
- Jag är inte fattig, hemlös, ensam eller sjuk.








Nu får jag en aningens dåligt samvete för att jag hatade mitt liv imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback