min bästis




Oskar heter han, en av mina absolut närmsta vänner.
Han är en fin vän som alltid ställt upp till mig, följt mig hem när jag är för full, peppat mig när jag är depp och drivit med mig när jag är uptight.
Till oskar kan jag säga allt, jag säger när jag tycker han är jobbig, när jag tycker han är dum och framför allt när jag tycker att han är bäst.
Jag vet bland annat att han gillar min poetiska sida därför ska jag skriva en dikt till honom.


Oskar i bulgarian nu är
Han hoppas nog att han hamnar på rehab
Då blir han som sin idol britney spears
Därför skriker han väldigt ofta cheers
Nu får du kolla på SATC och vänner själv ett tag
Jag antagar att du saknar mig var dag
Du min vän som jag delat ex antal vinare med
Hoppas du i sunny beach får ligga sked.
hejdå kära vän
om 5 veckor kommer jag åter igen.




image179


Osse och jonatan som också är min vän :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback