lite mer hardcore


När Linn och Niklas fyllde 18 respektive 20 så fick de bland annat en "mina bästa vänner bok" av oss. De fick även pratande jättegrodor men det är en annan historia.
 Anyway så hitta jag den här listan hos en cool bloggerska, som påminde väldigt mkt om den boken.
SÅ nu ska jag fylla i den.

1. Namn jag lyssnar till: Moa, gumman, älskling, moha, & moe

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är kreativ

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:  Blir lätt grinig

4. Detta är jag rädd för: Björnar, att någon jag håller nära ska dö och mörker

5. Tre saker jag vill varje dag: Skratta, vara kreativ och röra på mig

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Låta bli att säga vad jag tycker, äta allt som är slippery, spela instrument (ingen taktkänsla, detta hindrar dock inte mig att utföra väldigt talande sångnummer när jag hör en bra låt)

7. Detta tycker jag om att göra: fota, umgås med mina kamrater och testa nya saker

8. Detta vill jag göra just nu:  Ligga på en klippa i viken med vänner bra musik och vin.

9. Bästa känslan: Att vara tillfreds.

10. Värsta känslan:
maktlös

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: humor &spontanitet

12. Är du kär just nu: head over heels

13. Jag vill gifta mig: n
ot yet in a million years, jo men inte förens jag är tvärsäker

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Sett världen.

15. Min käraste ägodel:
Min finfina kamera som jag fick i studentpresent

16. Något jag vill ha i present: en dam cykel, wookpanna och kameraväska.

17. Detta har jag på mig just nu: clothing, as in acnejeans och monkitröja, booring to know

18. Favoritkläder: mjukiskläder.

19. Favoritdjur:
Min katt Barbro Melin är det enda djur jag gillar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, rock, indie &singer/songwriter.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) :
Akon - don't matter, Maia hirashawa - roselin, juvelen - hanna

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: Bild
Tråkigast: matte

23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag gillar: Svår, vindens skugga &  veronica bestämmer sig för att dö

25. En film jag gillar: haha ännu svårare, här kan jag räkna upp hundra filmer, men tar upp några, scarface, blow, gudfadern & aladdin

27. Favoritdoft: min mans nacke & sommaren

28. Detta äter jag gärna:  inget som går upp mot grillat. halloum
i, majskolvar, squash och en fin kötta bit. hihi, sen gillar jag aioli.

29. Dricker helst: fine wine och water

30. Favoritgodis: chocolate, it's like sex in away

31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Brasil, sydafrika, lalala jag är ganska med på allt.

32. Färg på mina ögon:
melerade, blågröngråa

33. Min längd: 168 cm

34. Jag tror på: What goes around comes around

35. Jag spelar: rollspel ;>

36. Person jag beundrar:
hum återkommer med svar 

37. Så här bor jag: Kaos

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
haha, det finns inga alls

39. Det här tänder mig: tanken på han &sol

40. Det här gör mig avtänd: hummm.. dunno

41. Favoritfärg: Jag gillar alla färger, inte right combination

42. Favoritcitat: "Frankie says relax"

43. En hemlighet jag vet:
Jag har ett minne som en guldfisk, vilket glädjer min vän oskar, då kan han berätta allt för jag glömmer ändå bort det.

44. Bästa present jag fått: en jättefin middag av min bror, där hanverkligen lagt ner tid och engagemang för att göra det jag tycker om
 
45. Senast köpta skiva:
ett par placeboskivor på rea.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Helheten

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina öron, de är olika stora

48. Udda förmåga/egenskap: har ett väldigt bra bildminne

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: typ en björn bara för att jag hatar björnar

50. Utmanade:  alla som har en minifläkt.



Tar nog bort den här listan snart. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback