låsa eller icke låsa..



På fredag låser jag min blogg iaf för en månad.. tough love.
Jag kommer inte uppdatera så ofta om ens alls, så jag tycker det är onödigt.
Jag kommer uppdatera på resedagboken istället.
De som vill ha mitt nick där får säga till så får de det. simple simple.

Igår var en kass dag, jag skulle börja fixa allt men jag rasa som ett korthus och allt som jag vill ha med mig ligger i en enda röra i mitt rum.

Plus att jag lite smått börja planera min weekend som jag drar på ganska direkt efter tågluffen.


Idag ska jag iaf luncha med hannapanna och så ska vi boka hostel/hotel.



Snart ska jag göra ett celebinlägg för att de ska bli lite muntrare här i bloggen.



Kommentarer
Postat av: mathie

du får ha det great ute i världen mothie, &hör av dig när du återvänder till byn för då är jag kanske hemma också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback