kräksallad och full på gröna lund



Nu har jag ätit kräksallad,, nej jag skoja bara, en räksallad åt jag så klart.
Men nu mår jag illa så jag kan väl kalla det kräksallad. Anyway..

Jag sitter här med min minifläkt som jag vann i en tävling och min försvaretshudsalva och försöker fördriva tiden med att dra dåliga skämt till mina kollegor.

Idag är det bästa tv-kvällen, ugly betty och DHW.
Min man är ju hemma den här veckan men han är inte hemma hos mig, han umgås med sina lumparpolare, de ska gå på gröna lund och dricka berusandevätska. Här sitter jag och skriver meningslösa blogginlägg för att undvika jobbet som hägrar. 
Nu lät jag lite bitter, det är jag också. Jag vill också bli full på Gröna lund. 
Det är bra att jag kan vara bitter i denna blogg, därmed undviker jag att låta bitter mot mina vänner.

Men jag får nöja mig med bettan, det ända bra med att min man är berusad på grönan är att han hackar alltid på mina program och då måste jag bli arg. 

Och det är väldigt svårt att vara arg och titta på bettis samtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback