karaktär



Jag har en väldigt dålig karaktär, jag är född med denna snedvridna karaktär kan jag säga er.
Medans alla andra flickor hade ny städade barbiehus såg min barbies rum ut ungefär som mitt gör idag med kläder som dekorera golvet, neddragna persiener, 17vattenglas, laddare, kvitton, påsar etc. i ett väldigt organiserat kaos.
Igår satte jag mig ner och sortera alla Vänner skivor och la dem i rätt fodral, INGEN skiva låg i rätt fodral.

Självdisciplin är också något jag föddes utan. Köpstopp finns inte i min värld inte heller kan jag hantera ett abonemang eller äta och dricka i mottliga mängder. När vi köpt godis slutar oftast kvällen med att jag har ont i magen och grinar över att jag åt för mycket.



Jag önskar att jag hade en strålande karaktär som inte lätt faller in i snusandet eller självdisciplin som höll mig från att sms 15 onödiga mess/dag.
Men det har jag inte. HAH
Så jag njuter av livet och slösar pengar och har det stökigt.
Inte bryr sig någon om att mitt rum var stökigt när jag dör.





Kommentarer
Postat av: mathie

ska vi bilda klubb?
jag har just nu min garderob på mitt överkast mitt på golvet (överkastet ligger underst för att kläderna inte ska bli dammiga, för dammsugning har jag slutat med).
men jag tror man mår bättre av lite stök


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback