helgen lite kort


fredagen; Efter jobbet åkte jag direk till lunda och hjälpte till med de nya pakeringarna (stod brevid och sa vad jens skulle göra). Jag grävde lite gropar också.
Sen får vi in till norrtälje, handla med oss mat och såg på film, little miss sunshine -love it. Rekomenderas varmt.


Lördag; Sega oss på morgonen som vanligt, åkte ner på stan i det fina vädret, åkte ut till lunda i det mindre fina vädret. Åkte hem gjorde en fin god middag, drack två vinflaskor, rulla hem till catti, gratta hanna, gick hem när de andra drog till mobergs, fick reda på vad en "vän" hade sagt till jens. Blev pissed, skrek och gorma, lugna mig insåg att jag hur man än vrider och vänder på det, verkligen inte behöver henne.
Kom min man ännu närmare pga händelsen, han sa saker som fick mitt hjärta att dansa av kärlek.



Söndag; Vi låg i sängen och kramades så länge vi kunde. Sen får vi hem till mig för att åka till stationen och säga hejdå. Världens sorgligaste, vackraste söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback