den värsta fyllan -bakfylla



Appropå hultsfred,
Där man aldrig blir bakis, har jag börjat bli dödsmördarbakis, jag lider av frossa, illamående, ölmage (även om jag inte ens luktat på en öl) svaga muskler, högsta graden huvudvärk och ser svarta fläckar.
Kan inte röra mig ur sängen mer än att krypa in och bli bästis med toaringen.
Och jag kan verkligen itne förstå varför.
Min kära vän Oskar, är väldigt besviken på mig för att jag pga baksmällan dricker lindrigare och mer sällan än någonsin.
(Nu ska jag bara meddela att jag blir bakis av minsta lilla. Alltså några glasvin kan verka som en liter svartsprit)
Han suckar och gnäller "Moa du kunde ju festa utan uppehåll 5 dagar i rad, alltid redo, alltid mest"
Nu har jag bestämt mig för att motarbeta detta, dels för att sommarn är på väg och dels för att ja, fest är alltid kul.

Tips till en nonexistedbakisfuel?



'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback