Bitchen till girlfriend


 


Som alla vi det här laget har fattat så har jag och min kärlek longdistansrelationship. Förutom att det är ett långt ord betyder det att man är långt ifrån varandra, jag skulle uppskatta att jag är ca 100 mil ifrån min man nu.
Vi ses ibland varje helg och ibland så lite som en gång i månaden.
Detta gör att när han är hemma så umgås vi väldigt mkt. Detta accepteras med ro av mina vänner.
Av några av hans vänner blir jag the devil. (inte alla!)
Jag tvingar nämligen honom att vara hemma med mig, jag binder fast honom vid en stol och sätter munkavel på honom och när de ringer så tvingar jag honom under tortyr att säga att han ska vara hemma med mig. Jag antar att det är den bilden de visualiserar framför sig när han säger att han vill va hemma en fredagskväll med mig.
För han skulle ju aldrig välja själv att vara hemma.
Nej ett sånt antagande vore absurt.


Men lugn han kommer hem snart för alltid då kan jag kanske låta honom gå ut en måndagskväll.
Kanske.







for the record; I only tie my man up at night, when his little friends are asleep. moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback