än så länge..


...inge breakthrough.
(återkommer)

Har precis varit och käka lunch potatis och lax och en sås som de dröp smör om, men det var gott och fett.
Nu sjunger Iron and wine such great heights för mig. Jag njuter lite och ska snart börja jobba.
Jag var ganska sur idag men sen ringde jag och skrek på en kund som inte betalar. han har fakturor kvar sen i september och det är maj.
 Efteråt sa jag; nu känns allt mycket bättre.
Jag har blivit väldigt bra på att ljuga och skälla på mitt jobb. Vet inte riktigt om det är så bra att skriva det i mitt CV som bra sidor/kvaliteer.

Jag har ett enormt shoppingbehov och inga pengar. Jag har lite pengar men de ska jag ju spara till resan om två veckor. Får gå och handla hubba-bubba och 50 öres kolor på konsum.


Ikväll ska jag springa, har redan gjort det två ggr den här veckan.
BRA KARAKTÄR.




Kommentarer
Postat av: Josephine&Felicia

Hejsan
Fin blogg du har! Vi skulle bli mycket glada om du tog en titt på våran blogg också!
Ha det bra, kram:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback