Visst gör det ont när knoppar brister..



Idag vaknade jag gråtandes, tårarna bara kom, jag kunde inte hejda dem och inte heller ville jag hejda dem. Du la armen om mig, drog mig så nära det bara gick, du sa inget, du lät mina tårarna vara.
Men inte mig. Idag stod jag vid sidan av planen och såg dig spela. Inte för att jag gillar att kolla på fotboll, inte för att det är sånt man gör som flickvän, I couldn't care less.
Jag tycker bara om att se din inlevelse i saker du tar för dig.
Jag stod vi sidan av, såg dig leva in i spelet, vara helt paralyserad av bollen och dina medspelare. Sen kom du emot mig med ditt leende, dina lockar under mössan stack fram, du kom med öppna armar, krama om mig precis som du gjort samma morgon.
Och jag insåg varför tårarna hade runnit samma morgon, jag har öppnat mitt hjärta och min tillit.
På riktigt den här gången. Fullt ut. No strings attached. 
Jag har alltid älskat med en fot i marken. Nu svävar jag fritt i luften, i din luft.

Så länge vi älskar varandra.









Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar att du är så lycklig moa. det är du värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback