växel hallo hallo



Jag är inte den som är den när det gäller att prata i telefon, jag kan hålla hov i ett par timmar.
Grejjen är den att jag kan inte prata med en person mer en 1 halvtimme/ dag, efter det har jag inte så mycket mer att säga och om jag ibland spenderat mer än 2 h i telen med en och samma perre så behöver jag inte prata långtidssamtal med den personen på 3-5 dagar. Så är det.
Jag pratar mest med min J eftersom vi lever i distansförhållande, vi pratar ca en halvtimme om dagen.
Det jag vill komma fram till är att min bror har ju gått och skaffat girlfriend och de pratar med varandra non-stop vareviga dag.
Vad kan de ha kvar att prata om? Hon lär ju vet vilka stunder han går på toa eller äter.
No mystery left in romance.




plus att det är väldigt annoying for me som försöker ringa ett snabbsamtal men får vänta på att de först ska avsluta sitt samtal,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback