Porrdansning

Ett ämne som ätit på mig varje lördag/söndag..

Näst intill ALLA gånger jag har vart ute på krogen, ryks jag till av en kille som vill porrdansa. Det är ingen sensuelldansning som i latin/cubadance utan mer ett maniskt juckande mot mitt höger ben likt en doggy som får vittringar om en löpande tik. This is not hot. Oftast är det en bekant som efter några drinkar tycker sig ha sin rätt att dra sina händer längst hela min kropp. "Vadå vi dansar ju bara".. eller en complete stranger. Jag menar inte att jag inte vill dansa, mer skaffa lite varienda moves, man kan inte köra samma, "juckasomenhund" till alla låtar. Och framför allt Dansa, att jucka mot mitt ben är inte dans.

Vill jag dansa lite dirty gör jag det med mina kompisar. Mina nära vänner. Eller min pojkvän. Han kan få en lapdance or two.

Maybe är det bara jag som är so fucking pryd.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback