Optimal



Haft en tokhärlig helg med min tokhärligaHanna.


Fredag- Åt tacos me la familia sen snabbt ner på station för att villa mig in till hanna i mjukisar.
Hitta tilslut till vackra tjärhovsplan och en söt Hanna, med massa tea och hemligt program haha.
Sen kom Oskar efter jobbet men han var tre ggr segare än mig. haha.
Sen satt vi och kuckla hela natten.


Lördag- Vi bestämde oss för att åka in till centrum för vi skulle ändå förbi SJsresebutikinfobla. Och kolla in SOUK.
Vi började med SOUK. Där hanna hitta en fin Hängselbyxdress som hon senare köpte. Jag hitta min hippitröjja men alltså jag köpte den inte för jag var broke och får min lön idag.
Kanske sen.
Sen drog vi till en skoaffär och jag köpte ä n t l i g e n mina sneakers som jag drömt om i en halv evighet.
Vidare till Panduro och handla saker till pappmaché (?) Hönorna hihi.
Där träffa vi Tessan och Tobias för att gå vidare till SJresebutik för lite info, en snabbis till systemet hans med också. Sen gick vi till kulturhuset för att fika och se på en jätteduktig fotograf som heter Sarah Mann.
Väldigt fängslande och oerhört skicklig fotograf.
Fotoviljan börja äta på mig igen.
Sen åkte vi tillbaka till fina söder köpte middag och godis.
Sen förtärde vi räkor, bakpotatis med olika röror och godis med bulgurianwine.
Satte på match point somna efter 2 minuter. Bravo.


Söndag; Båda vakna jättetidigt, och vi börja med våra Hönor. Vi skulle bara skapa kroppen. Sen insåg vi att vi var tvugna att vrida fram tiden, fick lite bråttom för vi skulle till fåfängan och äta brunch. Men vi skjöt fram det till den senare tiden istället. Så vi hade massor av tid och gick en promis på söder runt Sofia kyrka och de söta små trähusen. Brunchen på fåfängen var delicous. Vi åt typ en timme. :)
Sen hem till hannis och gjorde klart våra fjäderfän.
Riktigt snygga pullor minnsan. hihi.

Vackra helg.

Ska försöka hitta en bild på mina skor sen.
Nu lunch och så vidare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback