Lördag


Inte ett moln så långt ögat kan nå, ska jag sjunga hela vägen ner på stranden imorgon.
I love I love I love


Idag kan baby hem och vi har möblerat hans rum, ätit glass i solen, vart ute i lunda och ätit korv, handlat till imorgon och packat.
Haha effektiv lördag.
Nu ska jag snart packa det sista sen åka hem till mannen min, hyra borat och nanna kudde för imorgon bär det av 4.00 hemifrån. HUGA.



Hejdå det långa landet falukorv. Supförfullt i påsk.
Jag ska dricka sangria och ha sex på långfredan för att hedra livet, såsom jesus hedra människan &sen var det ett år sen jag och min man fyllehångla första gången på fredag, det är något att fira med ett fyllehångel till.
Bann på mig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas du får det så jävla bra! tänk på mig när du ligger i solen &glassar. love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback