Le coq

Idag har vart en djävligt produktiv dag på jobbet. wiha.

Nu är det svart som natten utanför, molnen ligger som ett lock över hela staden, men jag är inte den som misströstar, jag ska iväg och träna!
Det är slimfittingplan2weeks. haha.


Coolt; Jens åkte samma plan som Mikael Persbrandt igår, tilda. J sa att han såg sliten ut, I say its ZZzzexy.



mindre coolt;
Igår när jag skjutsa Jens till arlanda så körde vi först förbi en man på vägen dit som gick och vingla längst vägkanten med mörka kläder MITT ute i skogen. Och sen när jag körde hem så körde jag förbi samme man på väg åt andra hållet. Jag hatar det, det är absolut livsfarligt att gå ute på en landsväg helt mörkklädd, när det är 90.
Puckoman.



Kommentarer
Postat av: matilda

persbrandt mah man var sliten efter en hård natt med MIG ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback