Inte packat en trosa



Jag är extremt dålig på att packa. Eller egentligen är att starta packa min svaghet.
Jag är sugen att börja packa två veckor innan resan. Men gör det inte pga att jag tycker det är för tidigt. Sen ju mer avfärdsdagen närmare sig ju mer ångest får jag. Nu är det 5 dagar till avfärd och jag vett att jag inte kommer slå slag i saken och packa förens jag måste panikpacka sent på kvällen innan.
Och då inse att jag borde 1. Ha tvättat 2. Kollat igenom sommarkläder. 3. Köpt antal saker. 4. Dö lite.
Jag är nog luttrad av alla pappahelger- mammaveckor.
Det bästa är när man dagen innan får veta att man ska åka. Då slipper man ångesten.
Den ständiga packångesten.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback