Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut..




Inatt drömde jag att jag söp mig full, ja, drack shot efter shot, alltså klunka i mig allt som fanns.
Helweird. Före det drömde jag att jag försökte springa ifrån mitt ex som förföljde mig och var dryg och jobbig, precis så dryg och jobbig som han är. Tillslut sprang jag in i en leksaksaffär där jag träffa min bror och farmor, så vi flydde till tågstationen.
Jag fick en bok av min älskling som heter drömguiden. Bara för jag drömmer så sjuka drömmar.
Mina drömmar är väldigt tydliga och jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer precis innan jag vaknar.
Min kompis Lina för drömdagbok, jag kanske också borde göra det, typ som terapi, för ibland/oftast äter mina drömmar på mig hela morgonen.
När jag var liten hade jag en återkommande dröm som skrämde skiten ur mig.
Den börja med att jag skulle till doktorn så hela min familj satt i väntrummet på rottingstolar vid en blåvägg och när jag kommer ut från doktorn så ser jag när en stor grävskopa hugger genom väggen och dödar min familj.
Det var min värsta mardröm som barn.

image65


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback