hippimoe.

Idag är jag ensam på jobbet igen.
Vilket betyder slappa big time for me. hihi.
Fast alla kommer tillbaka efter lunch så jag har bara 3 h på mig.
Om jag känner mig själv rätt kommer jag få ångest och jobba av lite ändå. lite..

Nu håller jag på att göra vatten till mig själv. På mitt jobb är det nämligen inte så enkelt med vatten. Först måste man spola i 10 min så det inte smakar järnrör och sen låta det stå 5 min så det blir mänsklig temp. på vattnet.
Intresse klubben antecknar.
Idag är det redan torsdag, woho. imorgon är det helg.
Ihelgen är mina ändå planer att åka till Hanna och mysa.
Ska försöka få med henne och kolla på den nya topshopaffären som öppnar imorgon på drottningg.
Jag har två tees jag vill ha därifrån.


image79   image80

prrrfect for the summer. Lite hippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback