high

Förra veckan var jag lite uppe i det blå.
I was high on J.
yes.
nu har han försvunnit igen och jag tänkte sammanfatta veckan.
monday- working girl, min baby bjud på lunchaktiviteter av bäsat slag. På kvällen somna jag snabbt i hans armar.
Tuesday- vakna lite långsamare i hans armar, drog mig till jobbet. Hatade att jobba. Kom hem, handla grosserys, gjorde middag, älskade varandra kolla på girlytv med ostbågar och sipc.
Onsdag- flykt, romatisk middag, med ljus, girlytv, pepptalk och sweet looove.
Torsdag- still on the run. more pepptalk, shopping, tröstandeprat då inte alt gick som de skulle, god middag.
Fredag- back on track, stressjobba, älskling kom med lunch, cykel borta sen 3 år kom tillbaka(?) Utgång, trevlo, taxi hem, hot night.
Lördag- trötta efter fredagsnatt, schizomoa, schizomoa skärpte sig. Blev en riktigt bra och lugn lördag.
Söndag- Findag i solna, hejdå till baby, inga tårar den här gången. Men det stack bra i hjärtat. Prata med mormor Gunnarsson, skönt, Prata med hanna ett tag, hennes röst gör mig harmonisk.


Hoppas ingen läste detta svammel, mest bara note to remind myself to never forgett those simple things.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback