Do I have my own castle?




Idag har jag inte så mycket att säga, mitt liv är milt sagt tråkigt om man jämför med andras.
Medans Britney har lesbisk sexorgie på nattklubb och två prinsessor i Italien är släkt med Mona Lisa.
Så sitter jag hemma med en kopp chaithe och kollar på topmodel medans jag pratar i telefon.
Sen går jag och lägger mig i min säng och somnar till vänner tilslammans med min katt.
Ja inga lesbiska sexorgier likt Brittan eller ens få gå och lägga sig i ett slott som Moa Lisas avkommer.
Jag skulle verkligen vilja bo i ett slott.
på en kulle, med torn och som glimmade i solen, precis brevid havet.

image62

hihi disneylandslottet skulle jag passa fint i.

Eller kanske här....

image63


I guess I'll end up here...


image64



Inte helt fel det heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback