Beroenden i mitt oberoendeliv

Jag brukar påstå mig vara oberoende, men det är jag inte fullt ut.
här är en lista på saker jag är beroende av och påverkas väldigt mycket av;

Beroenden.
- Röster, vissa röster mår jag så bra av. Min brors raspiga tonårsröst gör mig trygg, Osses hightpitshstrassiga röst kan få mig taggad för fest, hannas mjuka röst gör mig lugn och förtrolig och Js röst kan få mig att sänka garden helt och bara vara mig själv.
- Vänner (f.r.i.e.n.d.s) har alla säsonger, jag skulle inte kunna leva utan dem. när jag känner mig ltie nere eller förvirrad kopplar jag av till vänner.
- Ha koll på resor, kollar resor varje dag, vareviga dag.
- Päronsaft, var tvungen att sluta ett tag, men nu är jag back on track.


påverkas av.
-Väder och vind, årstider. mitt humör följer årstider något maniskt, jag älskar verja årstid intensivt.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heeej :)
Tänkte bara säga att jag läst din blogg och I really Like!
Kul o se va du har för dig.
Kraaam Veronica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback