Att tro



Nu kommer ett sånt där seriöst & tråkigt inlägg som reflekterar mina tankegångar.



Att tro, många gånger får man en fråga som innehåller, "tror du på.. änglar.. spöken.. gud.. älvor.. jesus tror du att de finns eller funnits?"

Jag tror ingenting jag vet.
Alla de här personerna, väsena finns. Finns för de som tror på dem.
Tror ett barn på tomten då finns ju tomten, hela året runt, inte bara den 24 december.
Så svar på alas frågor. Ja Allah finns Ja jesus finns Ja älvor finns. Ja Ja Ja.
Jag tror att allt finns. Inte i fysiskform kanske. Men de finns i våra tankar. Däremed existerar de.



image91



Varj gång du säger att du inte tror på feér, dör en fe.





Kommentarer
Postat av: Jenny

I do believe in fairys. I do! I do!

2007-03-29 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback