ambivalent

Det är strålande sol ute och jag har bara enkla saker att göra på jobbet idag, iofs ganska mycket saker, men om jag hugger in i det går det fort. Men ändå känner jag mig så nere. Både&påen&sammagång.
Ska skriva en lista för dagens hinna med. Haha jag gör jämt listor.. Och nu ska jag göra en vardagliga saker som får mig att måbra/mådåligt. Hihi


Börjar med dåligt.
- När jag ser ensamma människor. (hatade att se människor som åt ensamma i matsalen i skolan etc.)
- När min ipod visar rött och jag har hela vägen hem kvar.
- När jag glömt handla någonting och måste åka tillbaka till affären, går egentligen på 10 minuter men ångesten sitter i alla fall i mig i minst en halvtimme.
- När mina favvoprogram är ersätta med semifinal i elitserien &dylikt. (hallo?)
- När jag är supersen på morgonen och måste springa och leta efter bilnycklarna.
- När jag tappar mjölken, tallriken på morgonen, då sätter jag mig ner och gråter.
- När jag inte får somna till vänner.



måbrasaker
- När jag har nya skor
- Efter jag har tränat och sitter alldeles stilla i soffan och svettas och känner hur jag verkligen tagit ut mig.
- När jag vaknar av att solen lyser in i springerna på persienerna.
- När jag lyckats med matlagning.
- När jag gör spontana kulturella saker. Mår fett bra efter.
- När jag hittar små saker, tröjja, pincett, kräm, pengar dylikt som vart borta i en väska eller ficka.
- Skvaller, love gossip.
- När jag blir omhuldad av våren.
- Solglasögon
- När jag har en bra hår dag. (typ aldrig)
- När jag vaknar utvilad.


Igår hitta jag btw blåsippor.


De ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback