mediekåt



Mina vänner påstår att jag är mediekåt. Jag läser tidningar, fascineras av reklam och har qualitytime med tvn.

Ikväll tex är de ett av mina favorit program som är project runway.
Detta program är möjligen lite overkilldrama men min favorit dokusåpa. Ingen kan väl missat detta designerprogram, for me who loves clothing, designing och allt kreavtivt är de ultimat.


Det jag skulle komma till.

Varför ses det som ett fel att ha media, tv, tidningar och internet som intresse?

Alla tycker inte så, men många tycker det är trams.
Personligen tycker jag att man ska ta media på största allvar, det är ett kännt faktum att media påverkar mer än 50% av vad som händer i världen.



& ju mer man vet om en sak ju mer kritisk kan man vara.



Kommentarer
Postat av: idd

älskar onsdagar. TV onsdagar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback