jo det där med att blogga



Jo jag kommer snart komma igång.
Är lite seg i starten. + att jag känner mig mäkta tråkig. När de mest otroliga saker hänt varjedag en hel månad kan mina planer för dagen te sig en aningens so not rockn'roll.
tex idag ska jag;

Veckohandla - jag är ensamhemma och ska jobba, praktisk som jag är så tänkte jag handla för en hel vecka (vuxet)
Städa - detta låter mer överdrivet än va det är, det jag egentligen ska göra är skyfla ihop alla grejjor och slänga dem i en låda.
Jobba - dödens döööööööööd.




Den här veckan ska jag leva samboliv med min militär som inte är någon militär utan en helt vanlig man, så som jag gillar honom bäst.

Och ja jag ska bli bättre på att blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback