ja men där ser man



Sverige kan också ha sol, man behöver alltså inte åka och tågluffa i en månad i södra europa (yes you do!)
Synd att jag jobbar då.
Jag och min man bråka precis om vad handlingslista heter, han påstår att det bara heter nota, finns inga andra namn. Jävligt enkelspårig är han. T börjar på tåg säger jag om det.
Han är även enkelspårig när det gäller mat och varje förslag jag ger, responderar han med ett "meeh..." Detta är inte acceptabelt! Jag hatar när människor är petiga i maten och man måste anpassa sig.
Ät och tig och var glad att du får mat.
Det finns en sak jag verkligen känner mig illamående av och det är sill och det väljer jag helst bort, men om jag var tvungen så skulle jag sleva in dem och sen vara tyst.




Skulle aldrig peta i maten om jag var bortbjuden, det är oförskämt tycker jag, här har någon stått och lagat mat till mig och så ratar jag det.
Nej det finns inte på världskartan alltså.







Kommentarer
Postat av: majs

hej kaka!
hoppas du haft det braaaa ;)
jag har börjat jobba idag, fy fasen!
men indag har jobbat med din vän oskar, fast han vet nog inte vem jag är :) puss o kram

2007-06-25 @ 22:40:41
Postat av: majs

hej kaka!
hoppas du haft det braaaa ;)
jag har börjat jobba idag, fy fasen!
men indag har jobbat med din vän oskar, fast han vet nog inte vem jag är :) puss o kram

2007-06-25 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback