kärlekshistoria



Om en vecka har jag och min karl vart vi i ett år. Läskigt.
Men på ett bra sätt.

Nu tänkte jag berätta om den gång jag förälskade i honom,
(mest för mig egna skull, för att ha det nerskrivet, så ni kan sluta läsa.)
Det var på min studentfest den 4 maj och vi hade haft en tjossan bra middag 
och andra människor börja ramla in på teatern.
Vi hade tema exotiskt och éftersom jag gick estet så hade alla spökat ut sig någe enormt. Sen såg jag honom, han hade självklart inte klätt ut sig (han är way för blyg för det).
Vi hade hånglat 2 ggr innan på fyllan&villan och jag var redan snorfull
och såg verkligen sett fram emot att träffa honom.
Jag smög fram till honom och sa att han kunde få bjuda mig på en drink, han kände först inte igen mig, det var roligt. Sen ramla vi in i varandra hela kvällen, ganska mkt med flit från bådas håll. Det sluta med att när teatern stängde och alla var på väg åt olika håll stod vi där, själva för första gången. Helt plötsligt blev det allvar.Jag bor ungefär 3 km utanför stans "centrum" och han sa att han skulle följa mig hem, han ville inte att jag skulle gå själv. "svepskäl, tänkte jag", men vi gick hem till mig och jag bjöd honom på te och färsk ananas.
Nu vet jag att han inte dricker te om ha inte är sjuk och han är inte alls förtjust i ananas.
Jag var fortfarande full och vi la oss i min säng och han höll om mig och kila mig på armen tills jag somna, sen gick han hem till sig, 3 km. Han rörde mig inte mer än att killa mig på armen.



Då förälskade jag mig i honom, han var olik alla andra.
Den 18 maj insåg jag att jag var kär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback