helgen kort och gott



Åter på jobbet efter första helgen i ledighet.
Det har vart knäppväder hela helgen, men just den här måndagen när jag är grinig och vill vara hemma är det strålande sol med ljumna sommarvindar. Så nu sitter jag och filurar på storslagna ideer om hur jag ska fly fältet.
Än så länge har jag bara orealistiska ideer.
Men snart så. Jag är väldigt bra på att klura ur mig fantasifulla historier och påhitt.

Helgen dååå.

I fredags, drog jag och mannen efter många om och men in till kista. Han skulle bara köpa strumpor men kom hem med ett par skor, jeans och tröja + strumpor då.
Han tror att jag smittar av mig min shoppinghysteri till honom. Jag köpte ett par converse på rean (kap) och lite smått och gott. Sen gick vi på bio och såg pirates. Jag var inte mäkta imponerad. Whats up med depparna på axeln. Jag skulle inte ha något emot att ha johnny på axeln, men det ser bara töntigt ut på film.
Lite förutsägbar var den med. Men det var fortfarande johnny som pirat så jag är nöjd.

Utgång på lördagen, förfesten var mysigast, jag, sara och lina spela the clash och muppa oss.
det var en rolig utgång, den gick fort som fan. Dansa till trallvänlig lätt dansad hitpop och njöt av vännerna.
(Mina underbara vänner!
Man ska vara rädd om sina kompisar.)
Sen vid tre blev det hemgång, jag oskar och min mobbade fot. börja vandra hem pga avsaknad av planerad skjuts som vart lite upptagen på andra håll. Men som vanligt när det gäller Moth så kommer jag alltid hem. Jag hooka 2 tjejer som hade en taxi till grind och vi gled med dem enda hem, otrevliga va de. Men jag är så trevlig så det gjorde inget.
Sen fylleåt vi varmamackor och min man vill inte riktigt sova med mig och min whiskeyröst och snea fot.

Söndagen vakna jag obakis! way.
Slöa hela dagen, städa efter förfesten och chilla, vid fyra åkte vi och handla tacos och jag köpte 2 skor på coop. Det tyckte jens va pinsamt. "jag kan inte fatta att du köper skor på coop". Jag skratta honom rakt i ansiktet och sa hur ofta får man två skor för en hunka. Som tom han fick erkänna var riktigt söta.
moaha.
Senare på kvällen kom Lina på te och gjorde mig glad :)

Nu ska jag forsätta fila på min flyktplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback