Gpsfight



Igår skulle jag ju hälsa på min vän hanna ute på salnö, som ligger bortom barnensö.
Eftersom Lina inte hann följa med så tjatade jag till mig den nya bilen med GPS.
Jag försökte på alla möjliga vis ställa in salnö.
Men det fanns inte, inte en chans, närmaste jag kunde komma var Väddö.
Detta gjorde mig arg som ett bi. Och jag försökte mig på ett verbalt och trycka på alla knappar som går-bråk. Det mest givande bråk jag någonsin haft.
Jag kalla kvinnan i lådan för dumpucko och hon respondera med "vid nästa avfart sväng höger"
"om 500 meter sväng höger"
Jag gav upp och körde mot väddö. Och hitta ända fram utan att köra vilse 1 enda gång.
Jag är mäkta stolt.
Aldrig mer behöver jag gps. Jag kommer aldrig mer köra fel!
mowahahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback