att hålla sig över ytan

haha nyckelmeningen för hela helgen.


I fredags skulle vi ju ut på trädgåreden men alla var slut efter en veckas slit, så dte blev inget.
Istället fick jag för mig att städa hela mitt rum samt garderober, haha, men fint blev det.
Efter tio kom mannen i mitt liv hem och vi ´kollade så klart på vänner och hade mysigt.
Lördagen, gick jag ner på stan i spöregn, mötte min kärevän oskar som alltid är bakis, träffa linafina hängde med henne och peppa tills tessans fest, vilket var trevligt, jag blev full väldigt fort. Väldigt väldigt fort. Sen var jag full till klockan 5 på morgonen. Bängfull och brännfest.
Vakna av att jens telefon ringer klockan nio.
VEM FAN RINGER TILL FOLK KLOCKAN NIO PÅ EN SÖNDAGSMORGON. I ren protest så lämnar jag sängen och beger mig till duschen, haha sätter mig nert i duschen då det svajjar för mycket att stå. Konstaterar att dte är synd om mig. Tänker på Lina, tänker att lina också va bängfull. Mår lite bättre.


Söndagens matintag

4 kanelbullar
100 glas vatten
1000 glas läsk
1 pizza


Idag har jag nackspärr efter allt sovande igår.
Nu ska jag ringa och väcka min man och be honom om lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback