wheeeeen? wendsday

Bloggade inget igår pga att jag låg och sov hela dagen, vakna med feber.
Jag är grymt känslig när det gäller feber, minsta lilla och jag ligger med feberfrossa och gnäller.
Väldigt störande för min familj. Men det är sånt de får ta.
Jag spendera dagen med att kolla på SATC! Och prata i telen. Att få prata i hemtelefonen har blivit en lyx nu när lillebror gått och skaffat girlie, de spenderar typ hela deras lediga tid med att prata i telen. Han är sån tönt. Fast ändå söt. Lite irriterande att man aldrig kan ringa bara.
Men men de går väl över snart.

Det är redan onsdag! You got to love it. Imorgon är det torsdag och praktiskt taget redan helg! woha!

Mina stövlar kom igår, så jag tog spettan och drog iväg och hämta dem i mjukisbysmundering. De var helt okay, inte som jag tänkt mig och eg. inte min stil, då matrialet inte var de bästa, men får bli typ slit och släng stövlar, de var ju så billiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback