Weekend4

Helgen gick som vanligt i toppspeed. Jag önskar att man kunde ta timmar från vardagarna och lägga på helgerna.
grrr. Sammanfattning
Fredagen
; my favoritday. Älskling kom hem, jag lagade fajitas (sant!) och de blev till och med bra! Sen åkte vi vidare till oss &paim. Förfesten var trevlig men kort liksom, sen åkte alla taxi till mobergs förutom dumma jag, J och hans två kompisar, så klart var det världens jobbigaste kö och jag frös asset av mig, all alkohol ångades ut av kroppsvärmen när jag stod där och förfrös, Jag börja tänka sjuka tankar om hur jag skulle springa över människor, hoppa på vakten och slå sönder dörren med ett karateslag och storma mobergs.(men jag gjorde inte det) Tillslut kom vi in och det var riktigt trevligt. Kändes som jag sprang runt som en jojjo hela tiden. Upp och ner, fram och tillbaka. Men mysigt att träffa folk, spec. min hanna!
Efter lite missöden så bestämde sig jag och j att de var dax för oss, osse och stina att ta en taxi hem. Vi ringde och de sa tio min MEN kom inte förens en halvtimme senare!
Fuck Roslagstaxi vi konverterar till norrtäljetaxi. Inte första gången de händer.
Mysigt att komma hem och äntligen få prata med min älskling och berömma mig själv för icke konfrotationer av s.k friends och så vidare. Mycket stolt över mig själv.
(Sen vill jag säga till joel att jag är så glad för hans skull och han verkligen förtjänar att vara så här lycklig och hans tjeje ska vara glad över att få en sån fin människa till pojkvän.)
Lördagen; Eftersom jag är SÄMST på att sova på lördagmorgornar så vana jag med tuppen klockan 10. Till Js STORA sorg, Vi hade inte somna förns fem. Men jag låg snällt kvar och bläddra i tidningar och var tyst, tillslut efter att ha väckt J utan att han ahde något att klaga över ;> Så drog vi oss hem till honom, slappa framför tvn till sex ungefär, gjorde oss ordning och får till Cajsa och began och blev bjudna på middag och spela TP. Jättemysigt! God mat och trevligt sällskap, perfekt en lördagskväll, plus att deras lägnhet är supernice.
Sen blev jag trötter och vi åkte hem i kylan! och kröp ner framför sex and the city box oxh sussa sött.
Söndagen; vakna rätt sent, vandra ner till norrköp, köpte massa frukost och GODIS. Svullade tills jag fick kramp i magen och ville grina. Såg Beck-filmen Gamen som var värdelös.
Sen drog J till "DetfinnsenplatspåjordendärsolenaldriglerdenplatsenheterB*denditvilljagaldrigattJskaåkanågemer" men lik förbannat gör han det. Jag börjar tro att han gillar att leva i -25, bajsa i ett håll, duscha med 25 andra män och gå upp klockan 6.00.

Men inatt slapp jag iaf armbågeslag i ansiktet (J i fredags, jag försökte snällt putta bort hans armbåge men då körde han upp den i nyllet så hårt att jag ville gråta.) och att bli inputtad i väggen i hundraåtti, hade inte en chans att stanna. Skrek på J, han mummla -flåt, int mennin..
hahahahaha man måste se det från den ljusa sidan.
Snart lunch, yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback