the killers 15.22

Måndag eftermiddag, vill mest lägga mig under täcket och sova bort hela måndagen och tisdagen,,
Det är ruskigt kallt här inne på kontoret och jag får ont i ryggen &vill stämma vår hyresvärd på miljoner kronor så jag slipper jobba och bara kan resa och glassa.
Har ju lovat mig själv att börja träna den här veckan men det blir nog bara ett pass på onsdag för har så mkt inplanerat och säga hej då till mathie och JG :/

Verkar som om alla kändisar gör slut nu, klarar inte vinter pressen, vi får se vilka deras näste blir nu i vår när vårkänslorna börjar spira och de kan börja hoppa runt som kaniner i hollywoodhagen.

Usch idag är en deppig dag, så nu ska jag tröstshoppa på internet, litegrann iaf. Även om jag är fattigare än en fucking kyrkråtta.
Ska ju upp till gävle ihelgen och se på hockey(!) Det är en ny upplevelse så att säga, haha, men vad gör man inte för kärlekens skull(?) Frågan är alltså, jag hoppas på billig öl och schysta människor.
Kanske borde lära mig lite innan.
Hockeyregler anyone? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback