Silent shout &Vardagsmotion.

Becksvart och klockan är 15.50 och jag ska gå hem som vanligt, en annan del av "2007skablietthälsosamtochträningsriktår" Vardagsmotion!
Den enda vardagsmotion jag fått de senaste veckorna är att springa i våra trappor och rumla runt i sängen, inge fel med det, men eftersom min älskade partner bara är hemma på helgerna får jag kompensera det med att gå. Haha, vilken dålig kompensation.
Det värsta är ju mörkret, vågar inte ta genvägen genom skogen när de är så här mörkt, man vet ju aldrig vad som gömmer sig bakom en sten eller tall.


Tisdagen har iaf en bra sak och det är ugly betty! Skönast på länge, lite barnlsigt underbart och dramtiskt, precis som jag :) Här är "Ugly betty" på Golden globe, inte alls ugly utan riktigt söt.



Ugly betty


Dagenslåt- Postal Service-such great heights.
Dagensdrog- försvarets hudsalva
Dagensvillha- VÅR! fick vårkänslor idag av solen i ögonen och fågelkvitter, 16 januari liksom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback