Right away

Jag smygbloggar på jobbet, eller smyger gör jag väl inte, för jag sitter långt från alla andra men anyway.
Slutar om en timme, Vilda diskutioner pågår mellan mina två chefer som hörs hit ner, hihi.
Jag har sedan länge ansett att tisdagar är den värsta dagen på hela långa veckan.

Måndag- Precis vart helg, man minns helgen lite som i ett rosa dimmoln ;>
Tisdag- meningslös, för långt från helgen och för långt till helgen
Onsdag- Lite party hälften av jobb veckan har gått och mjo man kan ju alltid gå ut.
Torsdag- Snart helg :)
Fredag- HELG+Soldatman hem från äckliga Boden.
Lördag- HELG
Söndag- HELG

Men men nu ska jag surfa runt lite och undvika jobb för att panikjobba den sista kvarten, haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

torsdag: snart helg &leka med mig ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback