Nackspärr tillsammans med frukost

Jag har fucking nackspärr, eller eg. har jag inte riktigt koll på vad nackspärr är men jag är stel i hela nacken och kan bara böja huvudet uppåt, vilket gör att jag får välja på att stirra upp i taket eller rakt fram. :(
Så nu sitter jag inlindad i en halsduk och dricker yoghurt ur ett glas. Att äta med sked, känns för jobbigt.
10 januari är ingen hit. hittils anyway.
Det är 7 plus här, snart kan man springa runt i bikini.
Det konstiga är att det är svinkallt inne på mitt kontor vilket gör att min nacke dör ännu lite mer.
Haha idag är det bra synd om mig, tur att jag har en av mina favorit klänningar på mig, en duvblå,stickad med fina mönster i botten.

Nä dax att ta jobbet på allvar. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback