Nackspärr forts.

Allt jag kan tänka på är min nackspärr, så nu ska jag äta lunch med min nackspärr.
Jag snodde en lista som ska skingra mina tankar på nacke och scruff. :)

Vilken svordom använder du mest?
Fuck
Äger du en iPod?
yes, I love it den är mitt substitut för avsaknad av soldatman i boden.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vardagar står den på 7 men snoozas alltid framtill 20 över 7, snoozen är min bästevän, helger används då ingen väckarklocka.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Fast nej.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, jag älskar ju att fota, men älskar även att se bilder på mig själv, lite narcisstisk(stava?)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Jarhead, J fick välja vi, han får välja ungefär var tredje film, haha, men den var faktist riktigt bra, lite lik full metal jacket, fast inte lika briljant och klockren.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa till alla länder i hela världen typ, och en lägenhet i stan, massa matriella saker och två fadderbarn :)
Har någon någonsin kallat dig lat?
hah, jo det händer väl ungefär en gång i veckan.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Neje.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Marit Bergman i bilen och hemma tror jag att jag spelar coldplay eller möjligen clash.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk, gillar inte chokladmjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
njaej inte än iaf.
När var senast någon stötte på dig?
Igår, fast imorsse, skulle jag köpa mackor till mina hungriga chefer och då var det ca.20 lastbilschaffisar som stirra på mig, ohyffs.
Vad åt du till middag?
Igår, kyckling fajitas med chilisås och grönsaker, mumma.
Använder du huvtröjor?
njaej mest när jag tränar.
Kan du vissla?
Bara inåt :p
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
inte vad jag kan minnas.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-ochdalbana, frittfall (det liksom hissnar) och spöktåg haha, kanske inte på grönan men jag var på ett i paris som var helt amazing. ;>
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Antar det, är väl människans natur.
Tittade du på tecknat när du var liten?
yuya, blev en hel del, speciellt disney :)
Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på var väldigt blyg för min nuvarande pojkvän, haha, berodde väl på alla fjärilar i magen. Men annars nej, mer blyg för tjejer, tjejer kan vara så dömmande ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till?
full metal jacket, alladin och gudfadern 1, edward scissorhands
Äger du några band T-shirts?
Nono. Fast det finns några coola.
När flög du senast?
I höstas fram och tillbaka till London.
Läser du för skojs skull?
Mjo? eller? den frågan var knasig
Pratar du några andra språk?
Engelska, lite italienska och lite spanska.
Har du gråtit offentligt?
Jag gråter alltid när jag åker tåg, det är något så fridfullt med det, så då kan man släppa ut allt.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär, dumdator
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer att uppfylla mina önskningar.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, beror väl på, men så ofta, man lär sig något nytt varje dag.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Mer en hål i örona nej, gillar inte smärta.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, fast man kan ju alltid dela på notan. Fast det är mysigt att bli bjuden, man kan ju alltid bjuda tillbaka en annan gång om det blir fler.
Kan du kasta macka?
Pro.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope, men skulle vara chill att åka dit.
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn :)
Vem är din favoritlärare?
Pluggar inte just nu, men back in the days, var det Jim-Rörlig bild och kära Lars-Göran Alm- Kultur och idé historia.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Inget Jag attraheras av, okay med någn cool, men altså hela kroppen är bara skäääääääänky.
Gillar du att flyga flygplan?
Ja bästa sättet att ta sig fram, fågelvägen liksom förutom om man åker med min kära låtsasfar som sitter och registrerar varenda ljud, typ "hörde du det där, lät som en muter åkte ut" " hör du låter som det är något fel med vingen" man blir ju så paranoid att man vill krypa ihop under sättet med en plastpåse överhuvudet.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Rolig, impulsiv, chamig, ärlig, trogen och attraktiv.
När sov du senast på golvet?
I höstas, dela på en 80 cm madrass med J, höll på att dö.
Gillar du din boendesituation?
Både och. Jag vill hemskt gärna flytta hemifrån, men det finns två anledningar varför jag inte kan, 1 anledningen är väldigt logisk då jag inte har ett kapital nog för det, den andra är att jag gillar min tapet så mkt och om jag flyttar kommer de med all säkerhet riva ner den, väldigt ologisk anledning men..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Typ tio men klarar mig med 6-8 h.
Äter du frukost dagligen?
Ja, försöker hinna med det, älskar frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, spec. när träningen är i full gång. Helgerna blir tyvärr väldigt lätt uppbokade.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej, inte nu längre iaf :)
Vilken är din favoritfrukt?
haha älskar typ all frukt, men ananas är väl favoriten.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, då skulle jag väl få slag.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21, fyllde år för en vecka sen, så jag försöker vänja mig vid 20 fortfarande.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mjo beror väl lite på, skriver man insändare och uppsatser ska det vara korrekt, men så här över internet känns det lite meningslöst.
Tror du på liv på andra planeter?
Jag hoppas att det finns det, så det blir lite action i rymden.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kan väl ha varit kära J, men det har gått över förlänge sen, har en benägenhet att förstora saker.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud är allt och inget, både man och kvinna, hela kittet liksom, annars skullere vara tråkigt.
Vad var det sista du åt?
jordgubbsyoghurt till frulle.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Känner väl mer tjejer men det är väl ungefär lika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De vet de inte ens själva, läste det väl någonstans.
Gillar du senap?
ja, stark man ska inte vara pussy
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
gaaaaaaash el typ fuck it.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, värsta kicken liksom
Sover du på sida, mage eller rygg?
Halvt på sidan och halvt på magen
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Svår fråga, många säger rachel i Vänner, I en film får det nog bli tingeling haha.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nae inte en pryl, men skulle nog inte tveka.
Tycker du om att krama folk?
Bara människor jag känner bra. De vill jag krama mkt, annars nej.
Skulle du säga att du är trendig?
Mjomja, hänger väl på modet, men köper det jag gillar liskom. Inte slavisk.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Skulle nog säga nej iaf i nudagens läge med J och så, han skulle nog inte bli glad. :p
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Roboten! hihi!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ja det är lite störande, men jag går itne o grämer mig över det.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Hum, kommer inte på någon så här på rak arm, om jag kan relatera till boken gråter jag.
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland och ibland inte, ibland ser man ut som en skanky hoe när man kommer upp bakfull och jävlig, men när jag gjort i ordning mig till fest brukar jag gilla mig själv.
Vad är du allergisk mot?
Myggor, satans djur, får monster stora bett och svullnar som en ballong.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nae, men äter inte särskilt mkt kött.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Max, haha låter som en hund, typ en tax. Taxen Max.

inte världens roligaste svar, men jag kan erkänna att jag inte kan vara klyftig jämt.

JOBBDAX! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback