Helgen

Snabb brief på helgen gotta work.

Helgens happening; Jag gick på hockey för första gången i mitt liv, jag hade tokroligt vet ej om J hade lika kul då jag satt och konstant avfyra frågor, "vad betyder det?" "vad gör de nu?" som en kulspruta på speed.
Helgens hatkärlek; Snön föll i drivor efter drivor.
Helgens bästa; Lördagkväll, 3-rättersmiddag som slutade i mmmmmmm.
Helgens favoritsyssla; Js var att kolla på sport efter sport efter match efter blabla. Min var att byta kanal från sporten hela tiden, mest på pintjiv.
Helgens snabbaste; vi lyckades göra en god 3-rättersmiddag på 15 min topp.
Helgens tv-spelande; crash bash.
Helgens tanke; Fadderbarn, borde skaffa mig ett snarast.
Helgens mat; Gooodis 
Helgens ångest; Gooodis
Helgens tävling; Vårt championship i Quadrapop fortsätter.
Helgens Quote;  Quote me "han skulle kunna vart mitt barn om jag fick barn när jag var ca 6 månader." Om Nicklas bäckström, iofs lika gammal som mig men såg så liten ut bland alla stora biffar i 40 års åldern.
Helgens törn på självkänslan; Stackars Js lag förlora först med 4-1 och sen körde han fel när jag var helt inne i quadrapop och sen kolla upp för att säga att han åkt fel. Det var 3 långa timmar för mig men ganska roande.
Helgens kärlek; Min gantie, got to love him.
Helgens saknad; mathie och JG, att de inte finns kvar i Norrtälje känns otryggt om något.
Helgens värsta; Det blev ännu ett sorgligt farväl av mannen i mitt liv.


Denna vecka

hälsa på osse, en pava vin en kväll, inte helt fel.
hälsa på kvinnorna i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback