gotta love it

freeeeedag. Dagen har verkligen inte börjat bra men hoppas på ett bra slut! Mina fredagar brukar ju sluta bra ;> middag med älsk. ikväll, sen svirra om och gå till osse & paimo, wiha.
Har då ingen aning vad jag ska ha på mig. men blir något enkelt tror jag.
Man behöver ju inte direkt va fancy en vanlig fredag i norrtälje :)

En bekant till mig fråga om jag skulle komma hem till en person som jag trodde jag kände rätt bra på förfest. Tjifick jag och fick lite svag i rösten säga, "näe jag visste inte om det". Tur att jag har underbara osse o paimo som ALLTID bjuder mig på förferre.
Men det är saker man får komma ihåg. Inför t ex min stundande 20-årsfest.
You don't bite me.

Såg Js ex idag, kände mig en aningens typ svartsjuk eller vet inte vad, men en känsla jag skämms över. Vad är det med ex? Jag har ju dubbelt så många ex som J, inte nojjar han över dem.
Dax att sluta med nojjor och neuroser. yes it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback