Fortfarande måndag

Åkte hem på lunchen, la mig i sängen och kolla på ett sexandthecity avsnitt, my kind of lunch.
måndagar är så tråkiga, de bara är, inte speciellt jobbiga men inte roliga heller.
Vem har kul på en måndag liksom.
Jag börjar jämt planera nästa helg, det är jag som är tragisk I know. Vaddå hänga upp sig på helgerna, det är bara det att min stad är så tråkig och jag jobbar 8 h/dag och är fruktansvärt lat.

Läste en artikel om tvångstankar i aftonbladet. Kom på att jag nog inte har någon tvångstanke överhuvud taget längre. inte så att jag haft extrema tvångstankar som de i artikeln, men liksom "gå inte på strecken" "måste hinna fram till den där lampan innan.." osv.

Jag undrar vad som händer om man inte hinner fram till lampan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback