Finally friday

Finally Finally Finally Friday.
Finally J, distansförhållande kan vara pain ibland alltså.
Men nu är fredagen äntligen här och hans flyg går om 1 ½ h :)
Gotta love it.

Igår träffa jag JG (tyvärr inte mathie som skulle plugga) men jag och JG catcha upp på allt, prata om allt mellan himmel o jord o kolla på veronica mars, som jag brukar kalla kitty men i smyg tycker om.
Appropå JG så vill jag säga att det är så fruktansvärt skönt med vänner som man ibland inte kan träffa på en månad men när man väl hinner så är allt som vanligt och man kan anförtro sig om allt. :)
Jag kommer sakna JG &mathie! Nu försvinner ju halv Norrtälje, bara jag & osse kvar, tur att tessan kommer tillbaka om 5 veckor.

Ikväll ska jag tvinga ut J, kan bli så att jag faller för trycker och stannar hemma i sängen och tar igen massa tid, men det ska vi ju göra imorgon så det finns hopp om utgång ikväll :) har lite hallonvodka kvar sen förra helgen som kan intas, hihi.
Måste bara ringa osse och tvinga med honom.

Imorgon ska jag och J fira en försenad Födelsedag, nämligen min :)
Jag är så nyfiken på vad vi ska göra att jag dör. hihi.
Jag frågar ca. 7 ggr/samtal.

Oj det här inlägget borde eg. döpas till "Jag dyrkar J och är en riktig toffel &pratar bara om honom" haha men jag bli så ivrig när han snart kommer hem jue.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback