come on spring



Klockan är bara tio & jag är grymt hungrig, magen liksom sugs in som ett hål, Varför? Jag har ju inte lunch förns om en timma.


Igår var jag &träna, hurtbulle2007.
Det roliga med friskis är att man träffar alltid minst 10 st man känner, sen står man där och svettas loss tillsammans. Mysigt.
Jag har faktist lite träningsvärk idag.
Ikväll ska jag möta upp Hanna, Lina och Tessan i stan, mysfika och sen ska vi gå på någon utställning som hette liv och kärlek. Ska bli kul, var länge sen jag gick på en utställning, sist var det nog min egna, måste börja lägga mer energi åt mina intressen, de hamnar liksom i kläm pga att vardagen tar så stor plats :/
J, vänner, familj, träning och jobb, kommer alltid först. Glömmer bort det man borde leva för sin passion. Nu menar jag inte att mina vänner inte är en sorts passion men de går ju att kombinera :)

Igår var det vår på dagen, sen blev det snöstorm, sen börja det spöregna, Whats up with that?
Burr. Jag vill hem och lägga mig under täcket, somna och vakna när den här cementgråhimlen har försvunnit och solen lyser och det är vår.

166045-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback