Busskompis?

Igår tog jag bussen till sthlm, på vägen dit fylldes bussen på av ovanligt mycket folk. Detta ledde till att jag börja ana att jag var tvungen att flytta min väska från sätet och ge plats åt någon. In i det sista satt jag envist kvar med väskan. Tillslut fick jag se mig besegrad när en mamma med barn kom och vänligt sa "kan jag sitta här." och placera ungen på andra sidan gången. I mina tankar sa jag "NEJ, kan du inte sitta på platsen bakom mig, jag vill inte sitta brevid någon." I verkligheten sa jag "Ja visst" och log sockersött.
Sanningen är att jag vill inte ha någon busskompis, Jag vill sitta själv, använda min kvalitetstid med att lyssna på musik och el. läsa. Breda ut mig över sätet och andas. slutsats man borde alltid få sitta själv.

Var väldigt mysigt att träffa Hanna, Lina och Tessan. Vi fika och stroda runt, köpte en kalenderjävel, det är tråkigt att köpa men rätt så nödvändigt. La undan ett par skor. glömde bort tiden och affären hann stänga, typiskt mig. Haha, men jag ska tvinga in J till stan på söndag och gå på Dödens döden med hanna och hennes J, då kan jag köpa skor.

Imorgon åker Math och JG åkte idag, jag är lite nedstämd, men jag har redan valt en helg som jag ska åka ner och hälsa på, wiha.


Kommentarer
Postat av: mathie

tihi, när kommer due?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback