"2007skavaraetthälsosamtochträningsfylltår"

Har precis lunchat med osse, så nu är jag updated på hela Norrtälje, haha.
Åt en Briemacka som inte ingick i min "2007skavaraetthälsosamtochträningsfyltår" inte heller kolorna igår.
Det värsta (läs bästa) är att älskade lillebror har börjat på Hotell &resturang och vill ha en framtid som kock, så nu testar han allt hemma från kladdkaka till gorgonzolafylld kyckling. yummy.

Det är min hatdag tisdag, igår hade jag ångest över att somna och vakna av att det var tisdag, satt och gnällde en halvtimme i telefon till en MYCKET tålmodig Jens. Hallelulja för honom.

Försökte övertala Osse att han, paimo, jag o Jens skulle  bada badtunna hemma hos honom ihelgen men han skulle vara borta hela helgen. (bluh)
Nej vi skulle göra det en annan helg och dricka öl.
Haha men Jens dricker inte gärna öl så får väl köpa en flaska vin till honom, pussy. ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback